Dålig uppdatering .. jag vet.

Sorry. inte riktigt haft tid att plugga. ¨
.
Julmarknaden var iallafall nice! Vi fick totalt ihop ca 40 000 kr, bäst ?! :D Tog tyvärr inga bilder, hade inte tid..

Dagen var bäst! Verkligen as slapp, gjorde typ inget ..  hhaha, skönt ! Efter skolan var jag med Desirée, ärligt .. vet inte hur mycket vi skrattade !? Vi tog en massa bilder till Dessans bild uppg, vilket var kaaaaallt eftersom vi var klädda i klänning. Kanske inte direkt den bästa klädsen i snön. Skulle inte förvåna mig om jag blir sjuk? Men i så fall var det helt klart värt det ! Bilder kommer imorgon eftersom Dessan snodde med sig hem mitt minneskort. Nu ska jag bara ta det lungt och sånt, hejsvejs !
Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0