Dagen + julmarknad

Heeey !
Dagen idag var hur skön som helst. Hade verkstad tills maten, vilket var skönt! Han klart med min engelska uppg, vilket jag inte trode jag skulle bli klar med. Ikväll blir det nog bara vara hemma o kolla nån film eller nåt. Rätt skönt det också, behöver kanske plugga lite inför engelska provet på måndag , men får se.
.
Imorgon har vi julmarknad i skolan, kommer bli riktigt kul! Jag tycker att alla som läser ska komma dit och handla, särskillt vid choklad hjulet där jag och Albin står och säljer, hahah ! :D Julmarknaden börjar vid 11 och slutar vid 2 nån gång tror jag. Julmarknaden är inte på Humlan, ( där jag går just nu.. ) utan borta på PE. Blir nog mer bloggning om det imorgon och kanske kommer upp lite bilder om vi har tur!
Ha det bra, puss&Kram ♥
Julmarknaden 2009, bilder tagna från Potentia hemsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0