Freeeeedag !

Dagen var galet chill. Vi fick veta resultatet på franska provet vi gjorde i onsdags. Trodde verkligen att jag inte skulle få bra betyg på den, för från början fattade jag typ ingenting.. Men jag fick ett B! Förvånande, men sant ! :D
Slutade sen efter lunch, halv 12. Det var niiiice !
Nu har jag städat rummet, duschat, fönat håret, plattat håret, packat o snackat med Julia nästan 1 h. Ska ju som sagt på konfa läger ikväll, jag vet att vi kommer få det bäst! Så blir nog dåligt med bloggandet ikväll och imorgon, men jag ska försöka ta bilder så ni får se sen. Nu ska jag äta och sen fixa det sista innan Julia hämtar mig. Loove ♥
Nuvarande profilbild..

Kommentarer
Postat av: Emma Lindqvist.

Så fin! :) <3

2011-12-02 @ 17:32:36
Postat av: MiTchi

Hoppas ni får det bra! :)

Ha det så kul! :)

2011-12-02 @ 20:56:30
URL: http://Slalommicha.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0